söndag 22 mars 2009

Dockteater!

Nu har vi varit lite kulturella och det är Dockteatern Tittut som har hjälpt oss med det! Vi har sett föreställningen "Dollans dagis" (efter Barbro Lindgrens och Eva Erikssons bok). Jag blir verkligen imponerad när två personer med några dockor kan fängsla min tvååring i 40 minuter! En helt underbar föreställning som jag verkligen kan rekommendera.

Efter föreställningen fick vi komma fram och säga hejdå till Dollan!


Läs mer om Dockteatern Tittut här: http://www.dockteatern-tittut.com/

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Du har nyyydelige barn!! De er saa soete:)
Dukketeater har jeg virkelig ingen erfaring med, men det virker KULT! Skal absolutt ta med meg guttene mine om det dukker opp noe liknende her i Banyoles!
Takk for kompliment paa bloggen min! Men jeg syns selv at bildet lyver litt... Jeg er ikke SAA slank som bildet viser, det er nok bare vinkelen som er litt flatterende:)
Ha en riktig fin kveld Malin:)
Klemmen fra meg!